„Takie małe, a cieszy…”

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Nasze Klekoty…
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Śnieżyczka przebiśnieg
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Krokusy
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Krokusy „Pickwick” (biało-fioletowe) i „Jeanne d’Arc”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Irysy „Katharine Hodgkin”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Irysy „Cyanea”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Cebulica syberyjska
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Śnieżnik „Luciliaea”
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sasanka zwyczajna

Tak jak Wam Kochani pisałam wcześniej – jestem ogrodniczką z zamiłowania i wykształcenia. Kocham to co robię i daje mi to satysfakcję. Każdy dzień jest wspaniały i niepowtarzalny, a rośliny…brak słów by je opisać, więc może Wam je po prostu pokarzę :-)…Muszę Wam jeszcze przedstawić naszych gości, a są nimi…bociany, które przylatują co roku i znam się z nimi już 10 lat, bo tyle tu mieszkam 🙂

To tylko namiastka mojej kolekcji kwiatów. Postaram się Wam pokazać resztę mojego raju kwiatowego. Zdjęcia nie są w stanie oddać całego uroku (kiepski ze mnie fotograf), ani przesłać zapachów…

Bardzo dużo szkody w ogrodzie robi pies – labrador, który ma trzy lata i tyle energii, że ja już nawet nie mam siły na niego krzyczeć, tylko macham ręką z nadzieją, że może z czasem się zestarzeje i uspokoi…

Jeśli macie jakieś pytania, to może będę w stanie Wam doradzić lub coś podpowiedzieć.

Pozdrawiam 🙂

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑